كمپاني كره‌اي ال‌جي به تازگي سه اسپيكر به نام‌هاي PH2 و PH3 و PH4 را معرفي كرده كه هر سه محصول قابليت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه را دارند.

ال جي سه اسپيكر جديد با قابليت پخش صداي 360 درجه معرفي كرد

به زودي شاهد برگزاري نمايشگاه IFA امسال خواهيم بود و همانند بسياري ديگر از نمايشگاه‌هاي ديگر، شركت‌هاي مختلف سعي مي‌كنند با معرفي محصولات جديد خود، گام‌هايي رو به جلو بردارند. به عنوان مثال، كمپاني ال‌جي به تازگي سه اسپيكر جديد معرفي كرده كه هر سه محصول قابليت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه را دارا هستند. اين سه اسپيكر PH2 و PH3 و PH4 نام دارند.

Tim Alessi مدير ارشد بازاريابي محصولات ال‌جي در آمريكا، مي‌گويد: «محصولات جديد ال‌جي، تركيبي از صداي پرقدرت در ابعادي كوچك با قابليت حمل بسيار بالا را به كاربران ارائه مي‌كند.» وي در ادامه اعلام كرده: «كه درك درست از شرايط زندگي پرمشغله‌ي برخي از مشتريان باعث شده تا محصولات متنوع صوتي را توليد كنيم كه اين محصولات مي‌توانند تجربه‌اي بسيار لذت بخش را با توجه به شرايط كاربر براي وي رقم بزنند.»

از بين سه اسپيكري جديدي كه ال‌جي معرفي كرده، PH2 كوچك‌ترين عضو است كه ابعادي به اندازه‌ي يك توپ هاكي دارد. شكل و استايل اين اسپيكر شبيه به شكلي است كه بسياري از شركت‌هاي ديگر نيز در توليد اسپيكرهاي كوچك از آن بهره گرفته‌اند. اين محصول وزن بسيار كمي دارد و ضد آب است. علاوه بر اين يك بند براي حمل آسان‌تر براي اين محصول در نظر گرفته شده و تمام اين مشخصات باعث شده تا اين اسپيكر براي افرادي كه مدام در حال حركت هستند، يك گزينه‌ي بسيار خوب باشد. البته بايد گفت كه اين اسپيكر قدرت خيلي زيادي ندارد و در واقع هيچ اسپيكري با اين ابعاد نمي‌تواند همانند سيستم‌هاي خانگي، قدرت داشته باشد، اما ال‌جي بر اين باور است كه آمپلي‌فاير ۲.۵ واتي نيز مي‌تواند صدا و باس زيادي را در اين نوع محصولات توليد كند. عمر باتري PH2 نيز شش ساعت اعلام شده است.

در حاليكه طراحي PH2 شبيه به ديگر اسپيكرهايي است كه تا كنون ديده‌ايم، اما PH3 از يك طراحي مقاوت بهره گرفته و شكل اين محصول در واقع از شمع حال سوختن الهام گرفته شده است. لازم به ذكر است كه بخش نوراني اين اسپيكر مي‌تواند به رنگ‌هاي مختلفي درآيد كه اين مورد مي‌تواند يكي از جذابيت‌هاي محصول ياد شده باشد. آمپلي‌فاير اين اسپيكر ۳ واتي است، اما به دليل ابعاد بزرگ‌تري كه اين محصول نسبت به PH2 دارد، قدرت صداي خروجي آن نيز بيشتر است. ابعاد بزرگ‌تر اين اسپيكر همچنين باعث شده تا عمرباتري آن بيشتر شود و بر اساس اعلام ال‌جي اين محصول مي‌تواند تا ۱۰ ساعت به پخش موسيقي ادامه دهد.

اما PH4 نيز از طراحي جديدي بهره نگرفته و شكل و ظاهر آن ما را به ياد محصولاتي چون UE Boom, JBL Flip و ديگر اسپيكرهاي دوست‌داشتني معروف مي‌اندازد. اين مدل در بين سه محصول جديد معرفي شده توسط ال‌جي، ابعاد بزرگ‌تري داشته و صداي خروجي آن نيز بلندتر از دو مدل قبلي است. آمپلي‌فاير اين اسپيكر ۱۶ واتي است و رادياتورهاي منفعل دوگانه‌ي در نظر گرفته شده در آن، باعث شده تا به يكي از بهترين محصولاتي مبدل شود كه باس و خروجي صداي باكيفيت و بالايي دارد. همچنين به دليل ابعادي كه اسپيكري PH4 دارد، عمر باتري آن نيز بالا بوده و مي‌توان با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت از پخش موسيقي لذت برد.

هر سه مدل ياد شده امكان اتصال از طريق بلوتوث و جك ۳.۵ ميلي‌متري معمولي را دارند. اين ويژگي باعث مي‌شود تا بتوان اسپيكرهاي جديد ال‌جي را به پخش‌كننده‌هاي MP3  و سي‌دي پليرهاي قديمي‌تر نيز متصل كرد. دو مدل از اين اسپيكرها را مي‌توان به طور همزمان با منبع صوتي متصل كرد و از هر دو آن‌ها خروجي صوتي گرفت. هر سه مدل اسپيكري مورد بحث مجهز به تنظيماتي براي تعيين شدت باس هستند. البته براي اينكه بتوان بهتر در مورد كيفيت اين محصولات سخن گفت بايد از نزديك با آن‌ها كار كرد و تا آن زمان نمي‌توان دقيقا با اطمينان گفت كه آنچه ال‌جي در مورد اين اسپيكرها اعلام كرده همه صحت دارند.

در مورد قيمت اين اسپيكرها هنوز هيچ اطلاعاتي از جانب ال‌جي بيان نشده، اما از پاييز امسال، هر سه اين محصولات در بازار آمريكا عرضه خواهند شد. اين اسپيكرها در نمايشگاه IFA 2016 برلين، كه در ماه آينده آغاز خواهد شد در معرض ديد عموم قرار خواهند گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.