با استفاده از اپليكيشن Touch Bar Demo مي‌توانيد نوار لمسي مدل‌هاي جديد مك بوك را شبيه‌سازي كنيد.

نوار لمسي مك بوك پرو ۲۰۱۶ را با استفاده از آيپد شبيه سازي كنيد

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ كردن نوار لمسي مك‌بوك‌ پرو جديد هستيد و دوست داريد كاركرد اين رابط كاربري را قبل از خريد يك مك ‌بوك ۱۸۰۰ دلاري امتحان كنيد، توصيه‌ مي‌كنيم از نرم‌‌افزار جديدي كه اين قابليت را شبيه‌سازي مي‌كند استفاده كنيد.

تاچ بار دمو نام اپليكيشني است كه توسط Andreas Verhoeven و Robbert Klarenbeek ساخته شده است و با آن قادر خواهيد بود از امكانات نوار لمسي بر روي مدلهاي قديمي‌ مك ‌بوك‌ بهره‌مند شويد.

براي اجراي نرم‌افزار، پس از نصب آن نياز به يك آيپد داريد. به كمك اين برنامه، صفحه نمايش كوچكي را كه اپل در مك بوك‌ به عنوان TouchBar تعبيه كرده است، شبيه‌سازي مي‌كنيد. اين اپليكيشن عملكردي مشابه آنچه روي تاچ‌بار جديد اپل ديده‌ايد، ارائه مي‌كند.

براي استفاده از اين ويژگي، ابتدا لازم است نسخه‌ي مك اواس دستگاه را به 10.12.1 با بيلد نامبر 16B2657 به‌روزرساني كنيد و سپس اپليكيشن Touch Bar Demo را دانلود و نصب كنيد.

اما نصب كردن اپليكيشن بر روي آيپد نياز به كمي حوصله و دقت دارد؛ چرا كه بايد ابتدا نسخه‌اي از برنامه‌ي Xcode را نصب كنيد، سپس فايل TouchBar Xcode را از سايت GitHub دانلود و اجرا كنيد. البته اگر آشنايي چنداني با طرز كار ايكس كد نداريد، مدتي زمان خواهد برد تا بتوانيد اين برنامه را اجرا كنيد. در ضمن مي‌توانيد از اين آموزش هم استفاده كنيد.

پس از نصب موفق نرم‌افزارهاي مك و آي‌اواس، تنها كافي است آيپد خود را با كابل USB به مك متصل كنيد و از تجربه‌ي شبيه‌سازي نوار لمسي مك بوك پرو لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.