نزديك به فصل تعطيلات و خريد بهاري هستيم و ممكن است تصميم به خريد يك سيستم جديد مجهز به پلتفرم مك گرفته باشيد. فرقي نمي‌كند مك‌بوك ۱۲ يا آي‌مك ۲۷ اينچي را خريده‌ايد؛ امروز بهترين برنامه‌هاي اين سيستم‌عامل محبوب را به شما معرفي مي‌كنيم.

بهترين برنامه‌ها براي سيستم مك جديد شما

 برنامه‌هايي كه در ادامه با آن‌ها آشنا خواهيد شد، همگي از جمله برنامه‌هاي پركاربرد و مهم سيستم‌عامل مك هستند كه بدون اينكه در دسته‌بندي خاصي جاي بگيرند، در ادامه آنها را معرفي مي‌كنيم.

1password

يكي از ارزشمندترين خريد‌هايي كه مي‌توانيد داشته باشيد، برنامه مديريت رمز عبور 1password است. اگر زياد با رمز‌هايي كه براي برنامه‌ها و وب‌سايت‌هاي مختلف انتخاب مي‌كنيد مشكل داريد، 1password كمك مي‌كند تا در فضاي آنلاين همه چيز بسيار روان و بدون فراموشي رمز‌هاي عبور صورت گيرد.

برنامه 1password همچنين از سيستم‌عامل‌هاي مختلف مانند iOS، ويندوز، اندرويد و فضا‌هاي ابري مانند دراپ‌باكس و آي‌كلود نيز پشتيباني مي‌كند تا همه چيز با يكديگر همگام شده باشد.

 

Pixelmator

اپليكيشن PIXELMATOR تقريبا ۹۰ درصد از كار‌هايي كه فتوشاپ انجام مي‌دهد را در اختيارتان قرار مي‌دهد. اين برنامه تنها براي سيستم‌عامل مك عرضه شده و با هر بروزرساني تازه و دريافت ويژگي‌هاي بيشتر، حتي بهتر از قبل هم مي‌شود. اگر غير از فتوشاپ به يك نرم‌افزار ويرايشگر تصوير فكر مي‌كنيد، PIXELMATOR همان چيزي است كه نياز داريد.

 

Google Photos

با خريد مك از اپل شايد علاقه‌اي به استفاده از نرم‌افزار تماشاي تصاوير گوگل نداشته باشيد؛ اما اين سرويس به دليل هماهنگ زيادي كه با سيستم‌عامل‌هاي مختلف دارد، بسيار به كار شما مي‌آيد. براي مثال مي‌توان به ساخت خودكار تصاوير GIF و جستجوي فوق‌العاده قوي، گزينه‌هاي بسيار عالي براي هماهنگي همه تصاوير خود در يك محل است.

 

Spotify

اپل از شما مي‌خواهد تا از سرويس استريم موسيقي اين كمپاني استفاده كنيد. اما بسياري از شما ممكن است در Spotify اشتراك داشته باشيد. برنامه اين سرويس استريم موسيقي در مك طراحي بسيار زيبايي دارد و همه امكاناتي كه لازم داريد را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 

 

Dropbox

سرويس ابري دراپ‌باكس هنوز يكي از بهترين ابزار‌هايي است كه مي‌تواند فايل‌هاي شما را در بين دستگاه‌هاي مختلف همگام‌سازي نمايد. برنامه‌ي مك اين برنامه به تازگي ويژگي‌هاي خوبي دريافت كرده تا در نهايت Dropbox براي مك به يكي از برنامه‌هايي تبديل شود كه حتما بايد آن را بر روي سيستم خود داشته باشيد.

 

 

 

 

Fantastical 2

تاكنون برنامه‌هاي زيادي در زمينه‌ي تقويم براي پلتفرم iOS ساخته شده‌اند و هر كدام نامي براي خود دست و پا كرده‌اند؛ اما در سيستم‌عامل مك OS X تاكنون هيچ كدام از رقبا حتي به Fantastical 2 نزديك هم نشده‌اند. اين برنامه تجربه‌ي فوق‌العاده‌اي از يك تقويم را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه به مراتب بهتر از برنامه‌ي تقويم پيش‌فرض اپل است. از جمله ويژگي‌هاي اين برنامه مي‌توان به انتخاب زبان و تاريخ محلي، تنظيم زمان‌هاي جلسه و ليست انجام وظايف اشاره كرد.

 

 

Tweetbot

برنامه‌ي اصلي و پيش‌فرض توييتر همين امسال با ويژگي‌هاي جديد بروزرساني شد؛ اما اين قابليت‌هاي تازه هيچ كدام به اندازه ويژگي‌هايي كه برنامه Tweetbot در اختيار شما مي‌گذارد، نمي‌توانند شما را در جريان اخبار لحظه‌اي دوستان و تايم لاين توييتر قرار دهد.

 

Evernote

برنامه اورنوت مي‌تواند ابزار اول و آخر شما براي يادداشت برداري باشد و بهره‌وري شما را چندين مرحله جلو ببرد. در سيستم‌عامل مك خود همه چيز‌هايي كه مي‌خواهيد را از يادداشت‌ها، ليست وظايف، وب‌ لينك‌ها، تصاوير و موارد ديگر را در يك جا در اختيار خواهيد داشت. اين برنامه در همه سيستم‌عامل‌هاي رايج در اختيار خواهيد داشت.

 

Gifbrewery

هيج راهي براي تلف كردن وقت بهتر از ساخت تصاوير Gif نيست و برنامه Gifbrewery از آن‌هايي است كه مي‌خواهد اينكار را در مك شما از هميشه آسان‌تر كند.

 

 

Transmission

اگر كسي هستيد كه از تورنت‌ها زياد استفاده مي‌كنيد و مي‌خواهيد دائم از تورنت دانلود داشته باشيد. اين برنامه سبك، ساده، مينيمال و سريع است كه وظيفه‌اي كه بايد انجام دهد نيز مشخص است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.