آخرين نسخه‌ي بتا از برنامه‌ي دستيار گوگل ويژگي‌هاي جديدي براي هدفون‌هاي بي‌سيم پيكسل بادز دارد.

گوگل روي ژست لمسي جديد براي هدفون‌هاي پيكسل بادز كار مي‌كند

مشكل بهينه نبودن رابط كاربري هدفون بي‌سيم پيكسل بادز  پس از عرضه اين محصول توسط گوگل كاملا احساس مي‌شد، اما به نظر مي‌رسد كه اين غول فناوري ايرباد‌ها را فراموش نكرده است. وبسايت 9to5Google چندين ويژگي جديد پنهان در آخرين نسخه‌ي بتا از برنامه‌ي دستيار گوگل مربوط به پيكسل بادز را كشف كرده است. اين نشريه نسخه بتا فايل نصبي را تجزيه كرده و خطوط كدهاي موجود را مشاهده كرده كه شامل ويژگي‌هاي جديد فرمان دو و سه لمسي براي ايرباد بوده است.

هنگامي كه دوبار به سمت راست ايرباد ضربه بزنيد، تمام ويژگي‌هاي دستيار هوشمند را كه مي‌توان استفاده كرد ليست مي‌كند و اگر دستيار در حال صحبت باشد آن را متوقف مي‌كند. اما در آينده مي‌توان از اين ژست لمسي براي عوض كردن آهنگ بعدي هنگام گوش دادن به موسيقي استفاده كرد.

پيكسل بادز گوگل

به نظر مي‌رسد گوگل روي دو روش جديد هم براي خاموش كردن دستي ايرباد‌ها كار مي‌كند، يكي از اين موارد سه بار ضربه زدن به گوشي راست و ديگري با گرفتن ايرباد سمت راست است، راه دوم يك ويژگي تشخيص هوشمند است كه در فايل‌هاي نصبي نسخه بتا برنامه براي مدت زمان زيادي وجود داشته است.

گوگل اين ژست لمسي را به عنوان راهي براي متوقف كردن موسيقي معرفي كرد، اما  به نظر مي‌رسد اين شركت به اين نتيجه رسيده كه دوبار ضربه زدن گزينه‌اي بهتر براي اين كار است.

در حال حاضر، تنها راه خاموش كردن ايربادها اين است كه آنها را در كيس شارژ خود قرار دهيد، اگر گوگل در آينده تصميم به استفاده از اين دو روش داشته باشد و آنها را به عنوان ويژگي‌هاي جديد معرفي كند به سادگي باعث صرفه‌جويي در مصرف و افزايش عمر باتري دستگاه خواهد شد.

هدفون موسیقی ایده‌آل باید از ویژگی‌های متعددی برخوردار باشد تا تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را به حداکثر برساند. اولین و مهم‌ترین ویژگی یک هدفون عالی، کیفیت صدا است. این به معنای انتقال و بازتولید دقیق ترکیب صداهای مختلف، از جمله بس‌ها، میان‌بس‌ها و ترکیبات آن‌ها بدون تغییرات زیاد و افت کیفیت است. هدفون با کیفیت باید بتواند صدای عمیق و پرفراز و نشیب را به درستی بازتولید کند، بدون این که صدایی از دست بدهد یا صدای جانبی اضافی به آن اضافه شود. به علاوه، هدفون موسیقی باید دارای عایقی مناسب برای سر و گوش باشد تا صدای محیط خارجی به داخل گوش کاهش یابد و کاربر به طور کامل در تجربه گوش دادن به موسیقی غرق شود.

https://saziha.ir/%d9%85%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2023.html

ویژگی دیگری که یک هدفون موسیقی عالی باید دارا باشد، راحتی و سبکی است. یک هدفونی که بر روی سر و گوش‌های کاربر به طور طولانی مدت قرار می‌گیرد باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که باعث خستگی و ناراحتی نشود. بنابراین، مواد انتخابی برای ساختار فریم و پد‌های گوشی هدفون بسیار مهم است. از جنس های نرم و لطیف و قابل تنفس استفاده شود تا فشار یا گرما را از سر و گوش‌های کاربر دور نگه دارد. علاوه بر این، هدفون باید قابلیت تنظیم برای اندازه‌های مختلف سر را داشته باشد تا برای هر فرد بهینه باشد. به این ترتیب، کاربران می‌توانند لذت بیشتری از گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون را تجربه کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.