شايعات جديد منتشر شده حاكي از آن است كه فنلاندي‌ها به دنبال استفاده از حسگر اثرانگشت يك‌پارچه با نمايشگر در پرچمدار آتي خود هستند.

نوكيا 9 احتمالا به حسگر اثر انگشت يكپارچه با نمايشگر مجهز خواهد شد

اچ‌ام‌دي گلوبال حضور پرباري در كنگره‌ي جهاني موبايل امسال در بارسلون داشت و با ۵ گوشي مختلف از جمله نوكيا ۸ سيروكو و نوكيا ۷ پلاس خبرساز شد؛ نوكيا ۷ پلاس به عنوان نسخه‌‌ي به روز شده‌ي نوكيا ۷ با نمايشگر كشيده‌ي ۱۸ به ۹ و تراشه‌ي اسنپدراگون ۶۶۰ به تازگي وارد بازارهاي جهاني شده است.

نوكيا ۸ سيروكو نيز به نوعي پرچمدار محصولات معرفي شده توسط اچ‌ام‌دي در MWC امسال بود كه در آينده‌ي نزديك و با تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۳۵ و نمايشگر اولد عرضه خواهد شد. اما هيچ يك از محصولات معرفي شده عطش كاربران براي ديدن پرچمدار وعده داده‌ شده‌ي اچ‌ام‌دي يعني نوكيا ۹ را برطرف نكرده است.

نوكيا طبق گزارش‌ها خود را براي معرفي دو گوشي بالارده‌ي نوكيا ۸ پرو و نوكيا ۹ در سال جاري آماده مي‌كند. به گزارش سايت نوكيا پاور يوزر، نوكيا ۸ پرو تنها گوشي هوشمند اين شركت با تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۴۵ در سال ۲۰۱۸ نخواهد بود و نوكيا ۹ به همين پردازنده مجهز خواهد شد. طبق شايعات منتشر شده در ماه‌هاي اخير، نوكيا از يك نمايشگر دو به يك ۵.۷ اينچي با حاشيه‌هاي اندك در پرچمدار خود استفاده خواهد كرد. پيش از اين در شايعات سخن از حسگر اثرانگشت يكپارچه با نمايشگر به در نوكيا ۹ به ميان آمده بود اما گزارش جديد از منابع خارج از چين نيز اين مساله را تاييد كرده است. تا به امروز ويوو را بايد نخستين شركتي دانست كه موفق به ارائه‌ي اين فناوري در يك گوشي شده است با اين حال به نظر مي‌رسد ديگر شركت‌ها نيز به رسيدن به اين فناوري بسيار نزديك شده‌اند.

اين احتمال وجود دارد كه نوكيا نيز از نمايشگر با بريدگي شبيه به آيفون ۱۰ در نوكيا ۹ استفاده كند. هنوز اطلاعاتي در مورد زمان معرفي اين گوشي مورد انتظار در دست نيست با اين حال طبق شايعات منتشر شده در هفته‌ي گذشته اين گوشي احتمالا در نيمه‌ي دوم سال جاري ميلادي و در ماه‌هاي شهريور يا مهر رونمايي خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.