اوپو در اطلاعيه‌اي تاريخ رونمايي از پرچم‌دار جديدش را انتهاي ماه ميلادي جاري اعلام كرده است.

اوپو آر 15 يازدهم فروردين به‌صورت رسمي معرفي مي‌شود

اوپو به‌عنوان يكي از شركت‌هاي موفق چيني در زمينه‌ي توليد گوشي‌ هوشمند، به‌زودي از پرچم‌دار خود پرده برمي‌دارد. احتمالا اوپو آر 15 تنها گوشي تدارك ديده‌شده براي رونمايي نخواهد بود و نسخه‌ي بزرگ‌تري با نام اوپو آر 15 پلاس نيز در تاريخ ۱۱ فروردين رونمايي خواهد شد. اوپو در روزهاي گذشته از معرفي شدن ديگر گوشي مورد انتظار اين شركت يعني اف 7 در تاريخ ۲۶ مارس (۶ فروردين) خبر داده بود.

اين رويداد كه به‌صورت پخش زنده تلويزيوني از ساعت ۸ به وقت محلي آغاز خواهد شد. ژانگ يي‌شان، بازيگر چيني و سفير برند اوپو، وظيفه‌ي اجراي اين مراسم را بر عهده خواهد داشت. اطلاعات فاش‌شده در مورد اوپو آر ۱۵ و آر ۱۵ پلاس نشان از بريدگي بالاي نمايشگر در اين گوشي‌ها دارد و به نظر مي‌رسد اوپو از نمايشگر سوپر امولد در اين گوشي پرچم‌دار استفاده خواهد كرد. استفاده از اندرويد ۸.۱ اوريو و رام Color OS 5.0 نيز در اين گوشي‌ها بسيار محتمل است.

اوپو آر ۱۵

اطلاعات منتشرشده از دوربين اصلي اوپو آر ۱۵ در حقيقت شايعات قبلي در مورد استفاده از سنسور IMX519 سوني را تأييد مي‌كند؛ براي نخستين بار است كه چنين مدلي از سنسورهاي سوني و اطلاعات آن رسانه‌اي مي‌شود. اين سنسور نسبت به سنسور IMX398 استفاده‌شده در R11 بزرگ‌تر است و ابعاد پيكسل‌هاي آن از ۱.۱۲ ميكرومتر به ۱.۲۲ ميكرومتر افزايش يافته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.