شيائومي نظرسنجي صفحه‌ي توييتر خود را به دليل نتيجه‌ي غافل‌گيركننده‌ي آن، به‌كلي حذف كرد.

در پي شكست MIUI از اندرويد وان، شيائومي نظرسنجي خود را پاك كرد

دستگاه‌هاي شيائومي همواره در كنار داشتن سخت‌افزار خوب، قيمت‌هاي پاييني دارند كه اين موضوع باعث محبوبيت اين برند چيني شده است؛ اما پوسته‌ي MIUI كه توسط اين شركت به‌صورت پيش‌فرض روي تمام گوشي‌هاي شيائومي به‌غير از Mi A1 نصب است، مورد پسند خيلي از كاربران نيست. بنابراين وقتي Mi A1 رونمايي شد، با استقبال و تحسين فراواني روبه‌رو شد. چند روز پيش شيائومي در صفحه‌ي توييتر خود يك نظرسنجي را شروع كرد و از كاربران خواست كه بگويند آيا طرفدار MIUI هستند يا اندرويد وان را ترجيح مي‌دهند؛ اما از آن‌جايي كه نتيجه‌ي نظرسنجي خلاف ميل شيائومي رقم خورد، اين شركت به طرز عجيبي آن را از صفحه‌ي خود پاك كرد.

با اين وجود، نظرسنجي يادشده توسط بسياري از كاربران ديده شدو نتيجه‌ي آن بسيار جالب از كار درآمد؛ احتمالا شيائومي متوجه شده است كه استقبال كاربران از Mi A1 تا حد زيادي به دليل وجود اندرويد نسبتا خام در اين گوشي است. نكته‌ي عجيب، رفتار بچه‌گانه‌ي اين شركت در مواجهه با اين موضوع است. هرچند قابل درك است كه نتيجه‌ي نهايي نظرسنجي به واقع مطابق ميل اين شركت نبود؛ اما انتظار نمي‌رفت كه اين شركت بخواهد يك نظرسنجي را به اين دليل كه خلاف ميل آن است پاك كند و بر واقعيت‌ها سرپوش بگذارد.

توييتر شيائومي

شايد بهتر بود اين گونه به ماجرا نگاه مي‌شد كه كاربران درخواست گوشي جديدي با اندرويد وان دارند. در مجموع، شركت‌ها يا نبايد از نظرسنجي به قصد تبليغات و خودنمايي استفاده كنند يا قبل از اين كار از موافق بودن اكثريت آرا و نتيجه‌ي آن اطمينان حاصل كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.