به‌نظر شما ون‌هاي توليدي برندهاي خودروساز مانند بوگاتي، بي‌ام‌و، آئودي، لكسوس، پورشه و آلفارومئو چگونه خواهند بود؟ يك طراح روسي با ارائه رندرهاي جالب، پاسخ اين سؤال را داده است.

رندرهاي جالب به شكل ون، با الهام از برندهاي خودروساز

هر روز خبرهاي بيشتري مبني بر عرضه‌ي شاسي‌بلند و كراس‌اور از شركت‌هاي خودروسازي منتشر مي‌شود. تقاضا در اين كلاس از خودروها به‌قدري افزايش يافته است كه شركت‌هايي چون لامبورگيني، رولزرويس، استون مارتين و حتي فراري به دنبال توليد محصولات شاسي‌بلند مختص به خود هستند. اما تب بالاي شاسي‌بلندها تا چه وقت دوام خواهد آورد. در واقع بعد از شاسي‌بلندها، نوبت به كدام كلاس از خودروها مي‌رسد؟

جواب به اين سؤال بسيار مشكل است و احتمالاً ون‌ها جزو اين روند نباشند. با اين‌حال آرزو بر جوانان عيب نيست؛ به‌خصوص براي طراحان خودرو و دست باز آن‌ها در رندرهاي جذاب. نيكيتا آكسيونوف، طراح خوش‌ذوق اهل روسيه است كه چشم‌انداز خود از ورود شركت‌هاي خودروسازي به بازار ون‌ها را به اشتراك گذاشته است. رندرهاي آكسيونوف شامل طراحي‌ ون‌هاي خيالي از برندهايي مانند آئودي، لكسوس، اينفينيتي، آلفارومئو، بي‌ام‌و و حتي پورشه و بوگاتي است. با اينكه احتمال عرضه‌ي ون بوگاتي، حتي با فرض قرار دادن پيشرانه‌ي ۱۶ سيلندر در پشت آن، بسيار كم است ولي ديدن تركيب نماي تهاجمي و خشن شيرون با بدنه‌ي بزرگ ون بسيار جالب است.

ون لكسوس


رندرهايي از ون‌هاي اشكودا و سوبارو هم در بين طرح‌هاي اين هنرمند ديده مي‌شود كه توليد آن‌ها، چندان دور از ذهن به‌ نظر نمي‌رسد. بعيد است كه تيم‌هاي مهندسي لوكس براي ساخت ون به تيم‌هاي برندهاي ون‌ساز مانند خودروهاي تجاري فولكس واگن، فيات پروفشنال يا ون‌هاي اتحاد رنو – نيسان تجربه‌ي خود مراجعه كنند. ولي با توجه به همكاري مرسدس و ميباخ و ساخت يكي از لوكس‌ترين ون‌هاي جهان، نبايد از عرضه‌ي ون‌ توسط برندهاي ديگر متعجب شويم. به هرحال نمي‌توان انتظار داشت كه ون‌هاي رندرشده توسط آكسيونوف به‌زودي در برابر ون‌هاي اسپرينتر مرسدس‌بنز و ترانزيت فورد قرار بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.