در مقاله بهترين بازي هاي اندرويد و آيفون، اين هفته به سراغ بازي اول شخص Sniper: Ghost Warrior و بازي رزمي The Executive رفته‌ايم.

بهترين بازي هاي اندرويد و آيفون هفته اول آبان 1396

زومجي به صورت هفتگي در روز پنجشنبه، بهترين بازي هاي اندرويد و آيفون هفته را براي علاقه‌مندان به تجربه بازي‌هاي موبايل در اوقات فراغت آخر هفته معرفي مي‌كند. هفته گذشته نيز بازي‌هاي متنوعي در زومجي معرفي شد كه در ليست پايين مي‌توانيد پنج عدد از بهترين آنها را مشاهده كنيد. در اين هفته بازي‌اي مثل Sniper: Ghost Warrior را داشتيم كه يك تجربه عالي از قرار گرفتن در نقش يك تك‌تيرانداز ارائه مي‌كند و از طرف ديگر، بازي‌اي مثل Brutal Street 2 را داريم كه يك بازي مبارزه‌اي با سبك و سياق شورش در شهر ارائه مي‌كند.

اگر بازي‌هاي پايين نظر شما جلب نكرد، زومجي به صورت روزانه بهترين بازي هاي موبايل را معرفي مي‌كند كه مي‌توانيد از بخش معرفي بازي موبايل به تمامي آنها دسترسي پيدا كنيد. اگر به دنبال فهرستي از بازي‌ها مي‌گرديد، زومجي به صورت ماهيانه بهترين بازي هاي اندرويد رايگان و غير رايگان را معرفي مي‌كند.

بازي Sniper: Ghost Warrior

سري Sniper: Ghost Warrior با اينكه مجموعه بازي بي‌نقصي نيست، اما تجربه نسبتا خوبي از قرار گرفتن در نقش يك تك‌تيرانداز ارائه مي‌كند. پس از انتشار سه نسخه از اين مجموعه براي پي‌سي و كنسول‌ها، استوديو سي‌آي گيمز، سازنده سري، با همكاري آكتپوس گيمز، يك بازي اندرويد و آيفون با نام Sniper: Ghost Warrior نيز منتشر كرده است كه تجربه‌اي مشابه با نسخه‌هاي كنسولي ارائه مي‌كند. نسخه موبايل Sniper: Ghost Warrior، داراي چهار حالت بازي مختلف است؛ حالتي مثل Story كه در آن گيمر بايد در نقش يك تك تيرانداز، وارد يك باند كارتل شود و براي كشتن سردسته آن تلاش كند يا حالت Contract كه تلاش براي زنده ماندن را به تصوير مي‌كشد و در آن بايد تا زماني كه زنده هستيد، براي كشتن دشمنان تلاش كنيد. 

Sniper: Ghost Warrior همچنين گرافيك و جلوه‌هاي بصري بسيار زيبايي هم دارد و مانند نسخه‌هاي كنسولي، در آن شاهد دوربين سينمايي نيز هستيم و گلوله‌ها تا برخورد به هدف، با صحنه‌اي سينمايي دنبال مي‌شوند. تركيب اين جلوه‌هاي بصري زيبا با موسيقي گوش‌نواز، باعث شده تا Sniper: Ghost Warrior حس و حالي شبيه به يك بازي كنسولي ارائه كند. پس اگر به بازي‌هاي شوتر، مخصوصا از نوع اسنايپر علاقه داريد، دانلود بازي Sniper: Ghost Warrior پيشنهاد مي‌شود.

بازي Don't Starve: Shipwrecked

Don't Starve: Shipwrecked

بازي Don't Starve اولين بار در جريان سال ۲۰۱۳، براي پي‌سي منتشر شد و توانست به‌عنوان يك بازي مستقل، استقبال خيلي خوب گيمر‌ها و منتقدين را نيز در پي داشته باشد؛ به طوري كه موفقيت بازي باعث شد تا شاهد پورت شدن آن براي پلتفرم‌هاي ديگر نيز باشيم. حال يك نسخه كامل از اين بازي در قالب Don't Starve: Shipwrecked براي اندرويد و آيفون نيز منتشر شده و اگر به بازي‌هاي مستقل علاقه داشته باشيد، مي‌توانيد لذت زيادي از آن ببريد.

در بازي Don't Starve: Shipwrecked باز هم بايد با شخصيت ويلسون همراه شويد و سعي كنيد براي مدت ۱۰۰ روز، در يك محيط استوايي ولي بي‌رحم، زنده بمانيد. در Don't Starve: Shipwrecked هم مانند نسخه اوليه اين بازي، خطرات زيادي شخصيت ويلسون را تهديد مي‌كنند و با اينكه دنياي بازي زيبا و سرسبز است، اما اين به معني كاملا امن بودن آن نيست. در اين بازي بايد براي پيدا كردن منابع مختلف تلاش كنيد و مواظب خطر‌هايي مثل حيوانات وحشي هم باشيد. امكان به دست آوردن منابع مختلف، وجود انواع و اقسام تجهيزاتي كه مي‌توانيد آن‌ها را بسازيد و همچنين داستاني جالب، Don't Starve: Shipwrecked را به تجربه‌اي باارزش تبديل كرده است.

بازي Brutal Street 2

Brutal Street 2

بازي‌هاي مثل شورش در شهر، در زمان كنسول‌هايي چون سگا جنسيس، محبوبيت زيادي داشتند و هنوز هم طرفداران خود را دارند. حال با گسترش بازي‌هاي موبايل، آثار مختلفي در اين سبك يعني مبارزه‌هاي خياباني براي اندرويد و آيفون منتشر مي‌شوند كه تجربه برخي از آن‌ها، بسيار هم لذت‌بخش است. Brutal Street 2 يكي از همين دست بازي‌ها است كه در آن مي‌توانيد حس و حال مبارزه‌هاي خياباني را به بهترين شكل تجربه كنيد. 

در ابتداي بازي Brutal Street 2، شاهد دزديده شدن دو دختر هستيم و حال وظيفه شخصيت اصلي بازي است كه براي نجات آن‌ها اقدام كند. با اينكه در ابتداي بازي، شخصيت اصلي به‌تنهايي با دشمنانش مبارزه مي‌كند، به مرور زمان شاهد اضافه شدن شخصيت‌هاي جديدي نيز به بازي هستيم كه هريك توانايي‌هاي خاص خودشان را دارند و همين مساله، ابعاد تاكتيكي بيش‌تري به Brutal Street 2 مي‌بخشد. براي مثال، يكي از شخصيت‌ها قادر به احياي سلامت شخصيت ديگر است و در نقطه مقابل، شخصيت ديگري مي‌تواند از راه دور به سمت دشمنان تيراندازي كند.

بازي Badland 2

Badland 2

نسخه اول بازي Badland يكي از بهترين بازي‌هاي آركيدي بود كه براي اندرويد و آيفون منتشر شد و علاوه بر استقبال عالي گيمر‌ها، بازي توانست جوايز مختلفي را نيز دريافت كند. همين هم باعث شد تا سازندگان بازي، سراغ ساخت نسخه دوم آن بروند و Badland 2 پس از گذشت دو سال از انتشار نسخه اول، منتشر شد. Badland 2 روندي مانند نسخه اول خود دارد، اما چالش‌هاي جديدي نيز ارائه مي‌كند. در اين بازي، دوربين به صورت خودكار حركت مي‌كند و شما بايد سعي كنيد كه از دوربين جا نمانيد؛ وگرنه شكست خواهيد خورد. 

اما پيشروي در مراحل بازي، به هيچ وجه كار ساده‌اي نيست و شايد بتوان مراحل اوليه را پشت سر گذاشت، اما به مرور زمان شاهد اضافه شدن چالش‌هاي جديدي به بازي در قالب تله‌ها و موارد ديگر هستيم. بازي Badland 2 در مجموع ۴ جهان مختلف دارد كه هريك، طراحي‌هاي منحصر‌به‌فردي دارند و در هركدام از آن‌ها شاهد ۱۰ مرحله هستيم و تعداد مراحل كلي بازي به ۴۰ مي‌رسد. Badland 2 همچنين علاوه بر گيم‌پلي عالي، جلوه‌هاي هنري بسيار زيبايي هم دارد و مي‌توان آن را جزو بازي‌هاي زيباي موبايل حساب كرد. پس اگر به دنبال يك بازي اعتيادآور هستيد و مخصوصا از نسخه اول Badland هم لذت زيادي برديد، دانلود بازي Badland 2 پيشنهاد مي‌شود.

بازي The Executive

The Executive

Brutal Street 2 تنها بازي مبارزه‌اي اين هفته نبوده و در اين ليست يك بازي ديگر در اين سبك، به نام The Executive نيز معرفي خواهيم كرد. داستان بازي اندرويد و آيفون The Executive از اين قرار است كه يك كارمند اداري معمولي، يك روز مطلع مي‌شود كه همه همكارانش به موجوداتي عجيب و غريب تبديل شده‌اند و قصد جانش را دارند. حال اين كارمند بايد سعي كند با تمامي اين موجودات يا همان همكاران سابقش به صورت تن به تن مبارزه كند و زنده بماند. 

The Executive در مجموع شامل ۱۲۰ مرحله مختلف مي‌شود و سازندگان، بيش از ۵۰ نوع دشمن براي آن طراحي كرده‌اند كه هريك نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. در طول هر مرحله بايد با چند دشمن مبارزه كنيد. بازي The Executive همچنين يك سري المان‌هاي نقش‌آفريني هم دارد و به مرور زمان، با به دست آوردن پول رايج بازي، مي‌توانيد قابليت‌هاي مختلف شخصيت خود مثل سلامتي يا قدرت را ارتقا بدهيد. با اينكه The Executive سه دلار قيمت دارد، اما بازي‌اي است كه مي‌تواند در طولاني مدت هم سرگرم‌كننده باشد و قطعا ارزش خريد و تجربه كردن را دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.