شركت پروگريد ديجيتال كه توسط مديران سابق لكسار تأسيس شده است، از اولين محصولات خود رونمايي كرد.

مديران پيشين لكسار اولين محصولات پروگريد ديجيتال را معرفي كردند

پروگريد ديجيتال برند جديدي است كه كارت‌هاي حافظه‌ي پيشرفته‌اي براي عكاسان توليد مي‌كند. اين شركت توسط مديران سابق برند لكسار تأسيس شده و هدف آن ارائه‌ي كارت‌هاي حافظه‌ي باكيفيت به بازار است.

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷، مايكرون با اعلام ناگهاني پايان كار كارت‌هاي حافظه‌ با برند لكسار، دنياي عكاسي را حيرت‌زده كرد. چند ماه بعد، يك شركت چيني فعال در زمينه‌ي حافظه‌هاي فلش به نام لانگ‌سيس، برند لكسار را تصاحب كرد تا جان دوباره‌اي به آن ببخشد.

حالا تعدادي از مديران پيشين لكسار تشكيل گروه داده‌اند تا با برندهايي مانند سن‌ديسك و لكسار در زمينه‌ي فضاي ذخيره‌سازي دوربين‌ها به رقابت بپردازند. تيم اصلي مؤسسان پروگريد ديجيتال همگي از مديران و سرپرستان فني لكسار هستند كه سابقه‌ي ۶۰ سال كار در بازار كارت حافظه دارند.

پروگريد ديجيتال مي‌گويد:

تيم پروگريد ديجيتال با تلفيق تجربه و روابط خود در دنياي صنعت، مشخصا روي توسعه و بازاريابي كارت‌ حافظه، رم ريدرو نرم‌افزار بهينه‌شده براي استفاده در دوربين‌هاي سينمايي حرفه‌اي و بازار عكاسي تمركز خواهد كرد.

وس بروئر، مؤسس و مديرعامل پروگريد ديجيتال، مي‌گويد:

هدف ما تبديل شدن به يك منبع براي حرفه‌اي‌هاي دنياي عكاسي است كه به دنبال مموري كارت‌ حرفه‌اي هستند. ما با ارائه‌ي باكيفيت‌ترين و مطمئن‌ترين محصولات، بر جذب عكاسان حرفه‌اي كه به كيفيت تجهيزات خود اهميت مي‌دهند تمركز خواهيم كرد.

شروع كار اين شركت با توليد دو كارت حافظه خواهد بود كه يكي CFast 2.0 با سرعت ۵۵۰ مگابايت بر ثانيه و ديگري SDXC UHS-II با سرعت ۲۰۰ مگابايت بر ثانيه در حجم‌هاي بالا است. كنترلرهاي به‌كاررفته در اين كارت‌هاي حافظه براي دوربين‌هاي سطح بالا بهينه شده‌اند و تمامي كارت‌ها تست‌هاي جزئي و كلي كاملي براي بررسي كيفيت مي‌گذرانند.

پروگريد

هر كدام از كارت‌هاي حافظه‌ي يادشده اواخر همين ماه توسط وب‌سايت اين شركت و فروشگاه‌هاي B&H و آمازون ارائه خواهند و سه سال ضمانت خواهند داشت.

كارت‌ CFast 2.0 در ظرفيت‌هاي ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گيگابايتي و با قيمت‌هاي ۲۳۰، ۳۵۰ و ۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

كارت‌ SDXC UHS-II در ظرفيت‌هاي ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گيگابايتي به قيمت‌هاي ۵۵، ۹۵ و ۱۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

پروگريد

رم ريدر پروگريد ديجيتال از دو شيار براي خواندن CFast و SDXC برخوردار است و از فناوري USB 3.0 نسل دوم با بيشينه‌ي سرعت انتقال داده‌ي ۱۰ گيگابايت بر ثانيه بهره مي‌برد. اين رم ريدر به قابليت خواندن پرسرعت و همزمان هر دو كارت‌ مجهز است و در نتيجه مي‌توانيد همزمان از هر دو شيار با سرعت بالا استفاده كنيد.

اين رم ريدر به همراه دو كابل ۴۵ سانتي‌متري، يكي USB نوع A به نوع C و ديگري يواس‌بي نوع C به نوع C ارائه مي‌شود و دو سال ضمانت خواهد داشت.

در اواخر ماه جاري قادر خواهيد بود رم ريدر پروگريد ديجيتال را به قيمت ۸۰ دلار از فروشگاه‌هاي يادشده خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.