مايكروسافت در راستاي توازن هر چه بيشتر بين عملكرد و مصرف باتري حالت Ultimate Performance را به ويندوز ۱۰ اضافه مي‌كند.

مايكروسافت حالت نهايت عملكرد را به ويندوز 10 اضافه مي‌كند

مايكروسافت در راستاي توازن هر چه بيشتر بين عملكرد و مصرف باتري حالت Ultimate Performance را به ويندوز ۱۰ اضافه مي‌كند.

در يك سال گذشته، مايكروسافت مدام در حال اضافه كردن ويژگي‌هاي جديد به ويندوز ۱۰ بوده است. ويندوز ۱۰ اس به عنوان يك نسخه‌ي مجزا معرفي شد و ويندوز ۱۰ بيزنس به عنوان بخشي از مايكروسافت ۳۶۵ عرضه شد. همچنين، ويندوز ۱۰ پرو براي ورك استيشن‌ها ارائه شد. ارائه‌ي نسخه‌هاي مختلف ويندوز ۱۰ تلاشي براي بخش‌بندي بازار و تصاحب جداگانه‌ي هر بخش بوده است. با وجود اينكه مايكروسافت در نسخه‌ي ويندوز ۱۰ پرو براي اجراي بهتر در ورك استيشن‌ها، بسياري از ويژگي‌ها را حذف كرده است، به تازگي قابليت حالت نهايت عملكرد را اضافه كرده است كه به نظر فوق‌العاده مي‌رسد. در زير تشريح مايكروسافت از اين قابليت را مي‌خوانيد:

ما قصد داريم به عنوان بخشي از تلاش خود در راستاي ارائه‌ي بهترين عملكرد، Ultimate Performance را معرفي كنيم. ويندوز تا كنون گزينه‌هاي زيادي براي برقراري تعادل بين عملكرد و مصرف انرژي داشته است. در طول زمان، ما به مجموعه‌اي از تنظيمات رسيده‌ايم كه به سيستم عامل اين امكان را مي‌دهد كه بر اساس كاري كه از سيستم مي‌كشيم تنظيمات متناسب را سريعا انتخاب كند.
در گزينه‌ي جديد كه بر پايه‌ي گزينه‌ي High-Performance ترتيب داده شده است، با استفاده از تكنيك‌هاي مديريت نيرو يك گام ديگر در حذف تأخيرهاي كوچك پيش رفته‌ايم.

اگر از ويندوز ۱۰ پرو FW استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد از همان قسمت كنترل پنل يا پاور آپشنز كه ساير تنظيمات وجود دارند، Ultimate Performance را فعال كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.