اين روزها تاثير تكنولوژي و سرعت رشد آن در زندگي ما ملموس‌تر از گذشته شده است تا جايي‌كه بدون استفاده ازامكانات آنلاين، وبسايت‌ها و اپليكيشن‌ها عملا جايي از زندگي روزمره مي‌لنگد. خيلي طبيعي ست كه اين موج فناوري و اطلاعات، صنعت‌هايي با مكانيزم پيچيده‌تري چون " بيمه" را نيز فرا بگيرد.

خريد بيمه شخص ثالث با شرايط باورنكردني

حتما تا به حال با اين مسئله مواجه شديد كه هنگام خريد بيمه يا تمديد بيمه نامه بدنبال منبع مطمئني باشيد كه تمامي اطلاعات اعم از قيمت، سطح پوشش، رضايت از خدمات و ... را از تمامي شركت‌هاي فعال در اين حوزه يكجا در اختيار شما قرار بدهد، تا مثلا براي خريد بيمه شخص ثالث براحتي مي‌توانستيد ارزانترين و مناسب‌ترين بيمه را انتخاب كنيد!...

بيمي‌لاين سامانه خريد آنلاين بيمه از هر شركت ارائه دهنده بيمه، بر بستر وب و اپليكيشن است كه توسط تيمي با سابقه در صنعت بيمه، مديريت مي‌شود و با رويكردي منسجم همچنان فعاليت خود را ادامه مي‌دهد كه دارا بودن پشتوانه‌اي چون تجربه خوب در اين عرصه، خود به تنهايي باعث تضمين خريدي مناسب براي مشتريان‌اش است.

 بيمه‌نامه را آنلاين بخريد و رايگان تحويل بگير

بيمي‌لاين سامانه فروش بيمه آنلاين

بيمي‌لاين علاوه بر اينكه بزرگترين تجميع كننده شركت‌هاي بيمه است خودش يكي از ارائه دهندگان بيمه  تحت  نظر بيمه مركزي است كه به همين دليل هزينه‌هاي واسط فروش بيمه را به مقدار قابل توجهي  كاهش داده، علاوه بر اين مزيت امكان بيمه شدن بصورت قسطي را نيز براي كاربران فراهم كرده  است تا وسيله نقليه خود را بصورت آنلاين و قسطي بيمه نمايند.

خبر خوب ديگر اينكه! بيمي‌لاين هر هفته در كانال تلگرامي و يا پيج اينستاگرامش خريد بيمه را براي يكي از مشتريان خوش شانس، به قيد قرعه كاملا رايگان مي‌كند!

 در وقت اضافه، خودتو بيمه كن !

بيمي‌لاين سامانه‌اي است كه مي‌توانيد بصورت 24ساعته درخواست خريد بيمه نامه تان را در آن ثبت كنيد كه با در نظر گرفتن مشكلات خريد آفلاين بيمه نامه، مثل سردرگمي در انتخاب مناسبت‌ترين شركت بيمه يا امكان مقايسه بين قيمت‌ها يا دريافت عدم يك مشاوره بي‌دردسر،  مي‌توان گفت بيمي‌لاين بهترين گزينه است كه تونسته  تمامي اين مشكلات را بطور كامل حل كنه و شما به راحتي در هر ساعتي از شبانه روز در كمال آرامش و راحتي با ورود به www.bimiline.com مي‌توانيد بيمه خود را انتخاب، شركت‌هاي بيمه و قيمت‌ها را مقايسه و فرآيند خريد خود را تكميل نماييد. 

اگر بدنبال ارزان‌ترين بيمه شخص ثالث و يا هر بيمه‌ي ديگري هستيد، كافيست تنها با ۵ كليك بيمه شويد و بيمه نامه را رايگان و بدون پرداخت هزينه‌ي ارسال،  درب منزل و يا محل كار دريافت نماييد!

براي خريد بيمه نامه شخص ثالث از وبسايت بيمي‌لاين بايد اول:

بيمي لاين

  1. وارد وبسايت شويد و گزينه بيمه شخص ثالث را از بين ساير بيمه‌ها انتخاب نماييد
  2. كارت ماشين و بيمه‌نامه را كنار خودتان نگه داريد و فيلدهاي انتخاب برند خودرو، مدل خودرو، سال ساخت، سابقه عدم خسارت و تاريخ انقضا بيمه نامه راپر كنيد.

(براي بدست آوردن ميزان تخفيف عدم خسارت بيمه، در صورتي‌كه بيمه‌نامه‌اي كه در دست شماست يكساله باشه و از كوپن‌هاي آن استفاده نكرده باشيد بايد عدد تخفيف درج شده را با عدد يك جمع كنيد و به تخفيف يك سال اضافه نماييد) و در آخر هم تاريخ انقضا بيمه نامه را وارد مي‌كنيد و دكمه مقايسه قيمت‌ها را مي‌زنيد

بيمي لاين

  1. سپس ليستي از شركت‌هاي بيمه بهمراه قيمت، سطح پوشش و ميزان رضايت از پرداخت خسارت و ... را مشاهده مي‌كنيد.
  2. در قدم بعدي، شركت بيمه‌گر مورد نظر را انتخاب و اطلاعات بيمه نامه و فردي را پر كنيد.
  3. و در صورتي خريد نقدي مي‌باشد تمام مبلغ و يا خريد قسطي، تنها با پرداخت پيش پرداخت بيمه خود را بخريد.

آيا بيمي‌لاين خدمات ديگري براي مشتريان دارد؟

يكي از مهم‌ترين دغدغه‌ها بهنگام بروز حوادث رانندگي چگونگي ارزيابي ميزان خسارت وارد شده است. خوب است بدانيد كه بيمي‌لاين تنها شركت ارائه دهنده ارزيابي خسارت جمهوري اسلامي ايران است كه تضمين مي كند در اين زمينه مي‌تواند بهترين تسهيل كننده باشد. يعني شما در هنگام بروز تصادف مي‌توانيد از خدمات ارزيابي و تعيين مقصر حادثه‌ي سامانه‌ي بيمي لاين بهرمند شويد.

بيمي‌لاين اين خدمت را به عموم مردم ارايه مي‌دهد و فرقي نمي‌كند از كجا بيمه خريده باشيد، مهم اين است كه در لحظاتي كه به كمك احتياج داريد، كنارتان باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.