ال‌جي از آخرين تلويزيون اولد خود در CES 2018 رونمايي كرده كه با سايزي ۶۵ اينچي 4K، قابل رول شدن است.

ال جي از تلويزيون اولد رول شونده ۶۵ اينچي با رزولوشن 4K رونمايي كرد

ال‌جي آخرين تلويزيون خود مبتني بر نمايشگرهاي اولد را در جريان CES 2018 رونمايي كرد. اين تلويزيون رول شدني از وجود يك نمايشگر اولد ۶۵ اينچي با رزولوشن 4K بهره مي‌برد. يكي از جالب‌ترين ويژگي‌هاي اين تلويزيون، امكان رول شدن نمايشگر در جعبه‌‌اي است كه پايين اين تلويزيون تعبيه شده است. با استفاده از اين ويژگي كاربران مي‌توانند پس از اتمام كار تلويزيون، آن را به‌صورت رول شده در جعبه‌ي پايين تلويزيون قرار دهند؛ فرايند رول شدن نمايشگر به‌صورت خودكار انجام خواهد شد.

البته شايد امكان جمع شدن نمايشگر تلويزيون باب ميل تمام كاربران و حتي دغدغه‌ي شماري نباشد؛ اما ال‌جي با در نظر گرفتن مشترياني كه ديدگاهي مينيماليستيك به طراحي منازل خود دارند، اين تلويزيون را توليد كرده است تا كاربران بتوانند در صورت عدم نياز به نمايشگر، آن را جمع كنند و نمايي ساده‌تر به منزل خود ببخشند. ال‌جي اطلاعاتي در رابطه با تاريخ عرضه و همچنين قيمت تلويزيون جديد خود ارائه نكرده است. البته نبود اطلاعات در مورد تاريخ عرضه و قيمت چندان تعجب‌برانگيز نيست؛ چراكه در حال حاضر اين تلويزيون يك نمونه‌ي مفهومي است و انتظار نمي‌رود در آينده‌ي بسيار نزديك شاهد عرضه‌ي آن به بازار باشيم.

تلويزيون رول شدني ال جي

به‌طور حتم اين تلويزيون رول شدني قيمت چندان پاييني نخواهد داشت. در حال حاضر تلويزيون‌هاي اولد 4K ال‌جي با سايز ۶۵ اينچ قيمت كمي ندارند و انتظار مي‌رود امكان رول شدن، قيمت اين محصول را بيش از پيش افزايش دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.