BITCOIN

برترين خبرهاي فناوري

برخي از افرادي كه از طريق ارز ديجيتال به ثروت رسيده‌اند، علاقه‌ي وافري به خريد خودروهاي لوكس همچون لامبورگيني دارند.

تاجران بيت كوين ثروت خود را با خريد لامبورگيني به رخ مي‌كشند

سيليكون ولي به‌ خاطر پول و ثروت شناخته مي‌شود؛ اما ثروتمندان اين منطقه علاقه‌اي ندارند ثروت خود را به رخ بكشند و فرهنگ آن به گونه‌اي است كه ميلياردرها و ميليونرها را به داشتن ظاهري ساده تشويق مي‌كند. اغلب اين ثروتمندان به پوشيدن كفش‌هاي اسپرت و سويشرت عادت دارند و بيش از تمركز بر تفريح و خوش‌گذراني، روي كار متمركز مي‌شوند.

هفته گذشته، صرافي‌ ژاپني زايف بصورت سهوي براي مدتي كوتاه، قيمت بيت‌كوين‌هاي خود را صفر دلار اعلام كرد كه به موجب اين باگ، كاربري فرصت‌طلب در پي بيرون كشيدن ۲۰ تريليون دلار بيت‌كوين از اين صرافي بود.

سواستفاده ۲۰ تريليون دلاري يك كاربر از باگ عرضه رايگان بيت كوين توسط صرافي ژاپني

پيش‌بيني‌ناپذيري ذاتي رمزارزهايي از قبيل بيت‌كوين، سرمايه‌گذاران زيادي را به طمع انداخته است كه سوار بر امواج نوسان‌هاي قيمتي آن‌ها شوند و سودهاي كلاني به جيب بزنند. در اين ميان اما هر از چندگاهي باگ‌هايي در صرافي رمز ارزها به‌وجود مي‌آيد كه ممكن است همه را به دردسر بيندازد. اخيرا صرافي ژاپني زايف (Zaif) به‌طور كاملا تصادفي، قيمت بيت‌كوين را براي مدتي كوتاه، صفر دلار نشان داد؛ اتفاقي كه باعث شد يكي از سرمايه‌گذاران فرصت‌طلب تلاش كند تا مبلغ سرسام‌آوري برابر با ۲۲۰۰ تريليون ين (حدودا ۲۰ تريليون دلار) را از اين صرافي بيرون بكشد.