BRAND

برترين خبرهاي فناوري

آيا هر كسب‌وكاري كه دامنه‌ي فروش خود را گسترش داده است، يك برند به شمار مي‌آيد؟ شما چه تعريفي از يك برند داريد؟

چه تفاوتي بين يك كسب‌وكار و يك برند وجود دارد

دقيقاً چه ويژگي‌هايي يك برند را از يك كسب‌وكار متمايز مي‌كند؟ آيا اين تفاوت به تعداد شعب يا ميزان درآمد آن‌ها اشاره دارد؟ آيا مي‌توانيد اين ويژگي‌ها را با مقياس هشتگ يا ريتوييت بسنجيد؟ چه زماني يك مدير مي‌تواند با اطمينان بگويد: «ما ديگر فقط يك كسب‌وكار نيستيم، بلكه به يك برند تبديل‌شده‌ايم؟»

بلاك‌چين با استفاده از زنجيره‌ي به هم پيوسته از اطلاعات مي‌تواند از كلاهبرداري‌هاي اينترنتي جلوگيري كند. پيش‌بيني مي‌شود طي سه سال آينده ۶۵ درصد بانك‌ها از اين تكنولوژي استفاده كنند.

چرا تبليغات ديجيتال به فناوري بلاك‌چين احتياج دارند

كلاهبرداري اينترنتي و تقلب در تبليغات ديجيتال موضوعاتي هستند كه اين روزها بيشتر از هر زماني در شبكه‌هاي اجتماعي به چشم مي‌خورند. اما واكنش مردم نسبت به اين اتفاق‌ها چيست؟ معمولا مقالاتي در رابطه با اين موضوع مي‌نويسند و اطلاعاتي را در اين زمينه در وبلاگ يا وب‌سايت خود منتشر مي‌كنند. اما راه حل واقعي چيست و چگونه مي‌توان از اين حوادث مخرب جلوگيري كرد؟