HYUNDAI

برترين خبرهاي فناوري

بخش N يا پرفورمنس هيونداي به تازگي تاسيس شده و هدف آن ساخت خودروهاي اسپرت با عملكرد بالا است. i30N؛ به عنوان اولين محصول؛ اهميت زيادي در سبد هيونداي و دپارتمان N پرفرمنس دارد.

قيمت و مشخصات فني هيونداي i30 N اعلام شد

اولين محصول سري N با مديريت آلبرت بيرمن كه به مدت ۲۰ سال هدايت بخش M power بي‌ام‌و را برعهده داشت؛ هيونداي i30 N است. اين هاچبك زيبا و جذاب، از اواسط فروردين‌ماه با قيمت ۳۱ هزار دلار عرضه مي شود.

محصولات غير هيبريدي، هنوز هم بيشترين تيراژ توليد خودروهاي جهان را در اختيار دارند. با زوميت و معرفي ۱۰ خودروي كم‌مصرف دنيا كه پيشرانه‌ي بنزيني دارند، همراه باشيد.

 كم‌مصرف‌ترين خودروهاي تمام بنزيني بازار جهاني در سال ۲۰۱۸

پرتقاضاترين كلاس خودروها در بيشتر كشورها، شاسي‌بلند و كراس‌اور است؛ اما هنوز هم سدان‌هاي كوچك، متوسط و هاچ‌بك‌ها به دلايلي مثل مصرف بنزين، محبوب هستند. البته طرفداران خودروهاي پاك و كم‌مصرف، همچنان مدل‌هاي تمام برقي يا هيبريد را ترجيح مي‌دهند.

هيونداي كنا الكتريكي به‌عنوان اولين كراس‌اور كامپكت برقي دنيا، پس از رونمايي در ۸ اسفند سال جاري، در نمايشگاه خودروي ژنو ۲۰۱۸ در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

هيونداي كنا الكتريكي؛ اولين كراس‌اور كامپكت برقي

تسلا مدل S اولين خودروي برقي جهان يا اولين مدل توليدي تسلا موتورز نبود؛ اما به لطف شعاع حركتي نسبتاً زياد و قابليت‌هاي كاربردي، در سال ۲۰۱۲ تحول مهمي در صنعت خودروهاي الكتريكي ايجاد كرد. مدل S خودرويي بود كه نظر عموم را نسبت به خودرو‌هاي برقي و كاربردي بودن آن‌ها در برابر خودرو‌هاي بنزيني يا ديزلي تغيير داد. تسلا موتورز پس از معرفي مدل S، مدل‌هاي X و 3 را هم به خط توليد پرماجراي خود اضافه كرد، اما هنوز محصولي از پرتقاضاترين كلاس خودروها، يعني كراس‌اور كامپكت در خانواده‌ي برقي تسلا وجود ندارد.