LG

برترين خبرهاي فناوري

به‌ نظر مي‌رسد ال‌جي براي كاهش هزينه‌هاي واحد موبايل خود، قصد دارد در ساخت جي ۷، نسل بعدي گوشي هوشمند پرچم‌دارش از نمايشگر LCD استفاده كند.

ال جي براي كاهش هزينه‌ها، در ساخت جي 7 از نمايشگر LCD استفاده مي‌كند

به گزارش وب‌سايت The investor، ال‌جي الكترونيكس احتمالا به‌منظور كاهش هزينه‌هاي بخش موبايل در ساخت گوشي هوشمند پرچم‌دار بعدي خود با نام احتمالي جي ۷ از نمايشگر LCD استفاده خواهد كرد.

كمپاني كره‌اي ال‌جي به تازگي سه اسپيكر به نام‌هاي PH2 و PH3 و PH4 را معرفي كرده كه هر سه محصول قابليت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه را دارند.

ال جي سه اسپيكر جديد با قابليت پخش صداي 360 درجه معرفي كرد

به زودي شاهد برگزاري نمايشگاه IFA امسال خواهيم بود و همانند بسياري ديگر از نمايشگاه‌هاي ديگر، شركت‌هاي مختلف سعي مي‌كنند با معرفي محصولات جديد خود، گام‌هايي رو به جلو بردارند. به عنوان مثال، كمپاني ال‌جي به تازگي سه اسپيكر جديد معرفي كرده كه هر سه محصول قابليت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه را دارا هستند. اين سه اسپيكر PH2 و PH3 و PH4 نام دارند.

ال‌جي ديسپلي، پتنت جديدي به ثبت رسانده است كه از عرضه گوشي‌هاي هوشمند جديد اين برند با طراحي متفاوت و بدون حاشيه حكايت دارد.

ال‌ جي پتنت ماژول نمايشگر بدون حاشيه جديدش را به ثبت رساند

حذف حاشيه‌هاي نمايشگر به يك روند رايج در گوشي‎هاي هوشمند تبديل شده است و بعيد به نظر مي‌رسد اين روند، به‌زودي به فراموشي سپرده شود. ال‌جي كه در بازار گوشي‌ هوشمند فعال است، از شركت تابعه خود يعني ال‌جي ديسپلي براي تأمين پنل‌ محصولات جديدش استفاده مي‌كند. اخيراً اين شركت، يك پتنت به ثبت رسانده است كه ماژول مربوط به نمايشگر بدون حاشيه‌اي را به نمايش مي‌گذارد.

ال‌جي از آخرين تلويزيون اولد خود در CES 2018 رونمايي كرده كه با سايزي ۶۵ اينچي 4K، قابل رول شدن است.

ال جي از تلويزيون اولد رول شونده ۶۵ اينچي با رزولوشن 4K رونمايي كرد

ال‌جي آخرين تلويزيون خود مبتني بر نمايشگرهاي اولد را در جريان CES 2018 رونمايي كرد. اين تلويزيون رول شدني از وجود يك نمايشگر اولد ۶۵ اينچي با رزولوشن 4K بهره مي‌برد. يكي از جالب‌ترين ويژگي‌هاي اين تلويزيون، امكان رول شدن نمايشگر در جعبه‌‌اي است كه پايين اين تلويزيون تعبيه شده است. با استفاده از اين ويژگي كاربران مي‌توانند پس از اتمام كار تلويزيون، آن را به‌صورت رول شده در جعبه‌ي پايين تلويزيون قرار دهند؛ فرايند رول شدن نمايشگر به‌صورت خودكار انجام خواهد شد.

ال‌جي نسخه‌ي به‌روزشده‌ي گوشي ال‌جي وي ۳۰ با نام وي ۳۰ اس تين‌كيو را در MWC 2018، رونمايي كرد كه اولين گوشي‌ هوشمند اين كمپاني با بهره‌گيري از هوش مصنوعي است.

ال جي وي 30 اس ThinQ رونمايي شد؛ اولين گوشي ال‌جي با بهره‌گيري از هوش مصنوعي

ال‌جي در كنگره‌ي جهاني موبايل ۲۰۱۸ (MWC) در بارسلون اسپانيا از نسخه‌ي به‌روزشده‌ي وي ۳۰، پرچم‌دار فعلي خود با نام وي ۳۰ اس تين‌كيو (V30S ThinQ) رونمايي كرد. وي ۳۰ اس تين‌كيو را بايد اولين گوشي‌ هوشمند كمپاني كره‌اي ال‌جي خواند كه از وجود هوش مصنوعي بهره مي‌برد و بنابر ادعاي ال‌جي، مي‌تواند تجربه‌ي كاربري بهتري در مقايسه با نسخه‌هاي پيشين در اختيار كاربران قرار دهد.

مقامات ال‌جي تأييد كرده‌اند كه گوشي بعدي از سري «جي» عرضه خواهد شد؛ با اين‌حال براي توسعه اين مدل، به مدتي زمان نياز است.

ال‌جي تاييد كرد؛ سري G كنار گذاشته نشده است

به دنبال رونمايي از نسخه جديد فبلت ال‌جي وي ۳۰ كه V30S ThinQ ناميده مي‌شود، بسياري گمان كردند كه سري G به آخر خط رسيده است و محصول ديگري از اين خانواده معرفي نخواهد شد! با اين‌حال، ال‌جي تأييد كرده است كه گوشي‌هاي هوشمند جديدي را از سري «جي» معرفي خواهد كرد؛ هرچند، ممكن است روند نام‌گذاري آن‌ها دستخوش تغيير شود. مشابه اين خبر را از يك رسانه كُره‌اي نيز شنيده بوديم اما هيجان‌انگيز به‌نظر مي‌رسد كه شركت ال‌جي، خود رسماً اين موضوع را تأييد كرده است.

ال‌جي نسخه‌ي جديد ال‌جي وي ۳۰ را در كنگره‌ي جهاني موبايل معرفي خواهد كرد. طبق شايعات، اين گوشي دوربين مجهز به هوش مصنوعي خواهد داشت.

نسخه جديد ال جي وي 30 با دوربين مجهز به هوش مصنوعي معرفي مي‌شود

زمان زيادي تا MWC 2018 و گردهمايي شركت‌هاي بزرگ توليدكننده‌ي گوشي نمانده است؛ از اين‌رو بازار شايعات و گمانه‌زني‌ در مورد محصولات جديد داغ‌تر از گذشته شده است. حال خبرها و شايعات حاكي از آن هستند كه ال‌جي با توسعه‌ي «AI Vision» قصد هوشمندتر و ساده‌تر كردن استفاده از دوربين را دارد. اين قابليت با تشخيص سوژه و شرايط عكاسي، بهترين حالت را به كاربر پيشنهاد مي‌دهد؛ هشت حالت پرتره، غروب آفتاب، طلوع آفتاب، حيوانات خانگي، غذا، منظره، شهر و گل، حالت‌هايي هستند كه دوربين هوشمند نسخه‌ي جديد وي ۳۰ براي تشخيص هوشمند به آن مجهز شده است. اين ويژگي جديد با در نظر گرفتن زاويه‌ي سوژه و رنگ‌ آن، بازتاب، اشباع و شرايط نور، بهترين تصوير ممكن را ثبت خواهد كرد.