MWC

برترين خبرهاي فناوري

شركت چيني ويوو در جريان رويداد MWC 2018 از گوشي هوشمند ويوو ايپكس رونمايي كرد.

ويوو ايپكس تصويري از آينده‌ي گوشي‌هاي هوشمند خواهد بود

ساعاتي پيش ويوو، يكي برترين توليدكنندگان چيني از گوشي جديدي در كنگره جهاني موبايل رونمايي كرد. اين گوشي كه ويوو ايپكس (Vivi Apex) نام دارد، از صفحه‌نمايش با حاشيه‌اي بسيار كم و دوربين سلفي بسيار جالبي برخوردار است. گفتني است اين دوربين در زير صفحه‌نمايش ۶ اينچي و در داخل بدنه دستگاه قرار دارد و تنها در زمان مورد نياز خارج مي‌شود.

سنسور ايزوسل جديد سامسونگ كه با گلكسي اس ۹ و گلكسي اس ۹ پلاس همراه است، ساختاري سه لايه دارد و نرخ ۹۶۰ فريم بر ثانيه‌اي ويديوهاي اسلوموشن را به ارمغان مي‌آورد.

گلكسي اس 9 به سنسور سه لايه جديد ايزوسل سامسونگ مجهز است

سامسونگ روز گذشته در كنگره جهاني موبايل، همزمان با رونمايي از نسل جديد گوشي‌هاي هوشمند خود، گلكسي اس ۹ و گلكسي اس ۹ پلاس، از سنسور جديدي كه در پرچم‌داران جديدش مورد استفاده قرار داده است نيز رونمايي كرد. سنسور جديد ايزوسل سامسونگ از سه لايه تشكيل شده است و با نام ISOCELL Fast 2L3 شناخته مي‌شود.

تبلت‌هاي جديد آلكاتل وان تي ۱۰ و وان تي ۷ به‌صورت رسمي به همراه دو مودم 4G در نمايشگاه MWC 2018 معرفي شده‌اند.

آلكاتل از دو تبلت اندرويد ارزان‌قيمت 1T و مودم‌هاي 4G رونمايي كرد

شركت TCL كه مجوز عرضه گوشي‌ هوشمند با برند آلكاتل را در اختيار دارد، اخيراً از دو تبلت اندرويد وان تي ۱۰ اينچي و وان تي ۷ اينچي رونمايي كرده است. هر دو مدل با قابليت يبا عنوان Eye Care معرفي شده‌اند كه با كاهش نور آبي، خستگي چشم را به حداقل مي‌رساند؛ ضمن اينكه قابليت Kids Mode به والدين اجازه مي‌دهد بازي‌هايي مناسب را در اختيار كودكان خود قرار دهند و فرزندان آن‌ها به برنامه نقاشي مخصوصي دسترسي داشته باشند. حالت «كودك» همچنين شامل ابزاري براي نظارت والدين است كه مي‌تواند محدوديت‌ها را به دلخواه كاربر تغيير دهد.