NOKIA

برترين خبرهاي فناوري

شايعات جديد منتشر شده حاكي از آن است كه فنلاندي‌ها به دنبال استفاده از حسگر اثرانگشت يك‌پارچه با نمايشگر در پرچمدار آتي خود هستند.

نوكيا 9 احتمالا به حسگر اثر انگشت يكپارچه با نمايشگر مجهز خواهد شد

اچ‌ام‌دي گلوبال حضور پرباري در كنگره‌ي جهاني موبايل امسال در بارسلون داشت و با ۵ گوشي مختلف از جمله نوكيا ۸ سيروكو و نوكيا ۷ پلاس خبرساز شد؛ نوكيا ۷ پلاس به عنوان نسخه‌‌ي به روز شده‌ي نوكيا ۷ با نمايشگر كشيده‌ي ۱۸ به ۹ و تراشه‌ي اسنپدراگون ۶۶۰ به تازگي وارد بازارهاي جهاني شده است.

اچ‌ام‌دي گلوبال در سه‌ماهه‌ي پاياني سال گذشته‌ي ميلادي موفق شد بيش از شركت‌هاي ديگري چون گوگل، اچ‌تي‌سي و وان‌پلاس گوشي هوشمند بفروشد.

فروش نوكيا در تعطيلات از گوگل، اچ‌ تي‌ سي و وان‌ پلاس بيشتر شد

نوكيا از نظر فني ديگر توليدكننده‌ي گوشي همراه به‌حساب نمي‌آيد؛ اما بنا‌به گزارش‌ها، گوشي‌هاي برند نوكيا كه توسط اچ‌ام‌دي گلوبال توليد مي‌شوند، از نظر فروش موفق به پشت سر گذاشتن گوگل، اچ‌تي‌سي و وان‌پلاس شده‌اند. نيل شاه، تحليلگر مؤسسه‌ي كانترپوينت، در توييتر فاش كرد كه آمار فروش گوشي‌هاي اندرويد نوكيا در سه‌ماهه‌ي پاياني ۲۰۱۷ و در ايام تعطيلات از گوشي‌هاي ساخت اچ‌تي‌سي، سوني، گوگل، لنوو و وان‌پلاس پيشي گرفته است. براساس گزارش وب‌سايت TechRadar، اچ‌ام‌دي در سه‌ماهه‌ي پاياني ۲۰۱۷ موفق شد ۴.۴ ميليون دستگاه گوشي با برند نوكيا به فروش برساند. اين مقدار فروش در سه ماه از ميزان فروش پيكسل‌هاي گوگل در كل سال بيشتر است.