Logo Maker Plus اپليكيشني براي اندرويد است كه به كمك آن مي‌توانيد بدون نياز به دانش يا تخصص، لوگوهاي جذاب و زيبا طراحي كنيد.

برنامه Logo Maker Plus: ساخت لوگوهاي حرفه‌اي در اندرويد

آغاز يك استارتاپ يا حتي يك كسب‌وكار شخصي و ساده، مراحل مختلف و متنوعي دارد؛ اما در اين بين چند پيش‌نياز وجود دارند كه فارغ از نوع كسب‌وكار يا هدف، مشترك هستند و استفاده از آن‌ها الزامي است. يكي از اين موارد، طراحي يك لوگو و نشان از نام يا موارد مربوط به كسب‌وكار شما است.

از شركت‌هاي بزرگ و حرفه‌اي گرفته تا وب‌سايت‌هاي اينترنتي همگي داراي يك لوگوي اختصاصي هستند كه پيش از شكل‌گيري آن‌ها طراحي شده است. حتي وب‌سايت زوميت نيز از اين قاعده مستثنا نيست و داراي لوگوي اختصاصي خود است. از آنجا كه طراحي لوگو نياز به تخصص و افراد حرفه‌اي در زمينه‌ي طراحي دارد، بايد براي طراحي آن دست به جيب شويد و طراحي لوگو را به افراد كاردان بسپاريد؛ اما اگر حس مي‌كنيد استعداد نهفته‌اي در زمينه‌ي گرافيك و طراحي داريد يا سرمايه‌اي براي هزينه‌هاي طراحي لوگو و‌... نداريد؛ پيشنهاد مي‌كنيم قبل از نااميد شدن، اپليكيشن جذاب و موفق Logo Maker Plus را امتحان كنيد.

Logo Maker Plus داراي هزاران آيكون، فونت، نشانه‌ي از پيش طراحي‌شده، شكلك‌ و‌... است كه مي‌توانيد با تركيب آن‌ها لوگوي اختصاصي خود را بسازيد. وجود تعداد بالاي قالب‌ها و طرح‌هاي پيش‌فرض در برنامه، باعث شده است كه نه‌تنها قادر به طراحي لوگوهاي زيبا و حرفه‌اي باشيد، بلكه لوگويي اختصاصي براي خود طراحي كنيد؛ زيرا امكان آنكه شخص ديگري دقيقا تركيبي را كه شما به وجود مي‌آوريد، در Logo Maker Plus خلق كند، بسيار كم و نزديك به صفر است. از همين رو مي‌توانيد با تكيه بر قالب‌ها و شكل‌هاي متعددي كه اين برنامه در اختيار شما قرار مي‌دهد؛ لوگويي را كه هميشه به دنبال آن بوديد، طراحي كنيد. اين برنامه همچون نرم‌افزار فتوشاپ از لايه‌بندي آيتم‌ها نيز پشتيباني مي‌كند؛ به اين معنا كه تمام قالب‌ها، فونت‌ها، استيكرها و موارد ديگري كه وارد بوم طراحي خود مي‌كنيد، همگي تا انتها قابل ويرايش و جابه‌جايي خواهند بود. با قابليت امكان جستجوي برنامه مي‌توانيد كلمات مورد نظر خود را سرچ كنيد تا آيكون‌ها يا موارد مرتبط با كلمه‌ي جستجوشده را پيدا كنيد. در نهايت مي‌توانيد لوگوي طراحي‌شده را با كيفيت بسيار بالا و در فرمت PNG يا JPG ذخيره كنيد و از آن در هرجايي كه دوست داريد، استفاده كنيد. براي دانلود برنامه اندرويد Logo Maker Plus مي‌توانيد از لينك زير استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.