به نظر مي‌رسد سرفيس پرو ۴ مايكروسافت از مشكلي بسيار جدي در صفحه‌ نمايش دارد.

سرفيس پرو 4 مايكروسافت مشكل پرش صفحه‌ نمايش دارد

طبق گزارش بسياري از كاربران، Surface Pro 4 مايكروسافت از مشكل پرش تصوير رنج مي‌برد. كاربران اين دستگاه در بسياري از انجمن‌ها از بروز چنين مشكلي ابراز نگراني كرده‌اند. اين معضل از سال گذشته آغاز و تاكنون در بسياري از صفحات و انجمن‌ها گزارش شده است.

طبق گفته‌ي كاربران، مشكل پرش تصوير اغلب پس از بالا رفتن دماي پردازنده ايجاد و سبب مي‌شود برخي كاربران براي رهايي از اين مشكل از فريزر براي خنك كردن دستگاه خود استفاده كنند. در حال حاضر اين مشكل با نام Flickergate شناخته مي‌شود و حتي كاربران براي گزارش مستقيم آن به مايكروسافت، سايتي به همين نام ايجاد كرده‌اند.

در اين سايت عنوان شده است كه بروز مشكلاتي نظير پرش تصوير يا مشكلات مربوط به باتري، اغلب پس از پايان يافتن زمان گارانتي يك‌ساله رخ مي‌دهد كه در نهايت باعث مي‌شود كاربران براي رفع مشكل دستگاه خود متحمل پرداخت هزينه‌هاي گزافي شوند.

ناگفته نماند كه ردموندي‌ها از وجود اين مشكل آگاهي دارند و در حال بررسي روش‌هاي مختلف براي رفع آن هستند. متأسفانه تاكنون هيچ راه‌ حل قطعي براي رفع اين ايرادات اعلام نشده و كاربران زيادي را از خريد خود پشيمان كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.