سال گذشته ايرپاور اپل به همراه آيفون ۱۰ و آيفون ۸ معرفي شد. حال بر اساس گزارش مك‌اوتاكارا، اين شارژر بي‌سيم در ماه مارس به بازار عرضه مي‌شود.

ايرپاور اپل ماه مارس به بازار عرضه مي‌شود

ايرپاور (AirPower)، پد شارژ بي‌سيم اپل است. سطح بيضي شكل محصول به اندازه كافي بزرگ است و مي‌تواند آيفون ۱۰، آيفون ۸ و ۸ پلاس را به همراه اپل واچ شارژ كند. اين پد مي‌تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ كند.

ايرپاور با هدفون ايرپاد نيز كار مي‌كند؛ البته اگر جعبه‌ي جديد ايرپاد با قابليت شارژ بي‌سيم را خريداري كنيد. به احتمال زياد جعبه‌هاي جديد ايرپاد با قابليت شارژ بي‌سيم به طور همزمان با ايرپاور عرضه مي‌شوند؛ هر چند در گزارش مك‌اوتاكارا به اين موضوع اشاره‌اي نشده است.

مك‌اوتاكارا تاريخ خاصي براي عرضه ايرپاور اعلام نكرده است؛ اما در گزارش خود ذكر مي‌كند كه ايرپاور اپل در ماه مارس به بازار عرضه مي‌شود و انتظار مي‌رود كه اين پد بي‌سيم از طريق فروشگاه اپل و فروشگاه‌هاي شخص ثالث مانند بست‌باي در دسترس قرار بگيرد.

هنوز جزئياتي در مورد قيمت محصول در دسترس نيست. يك خرده فروشي لهستاني سال گذشته، پيش‌بيني كرده بود كه قيمت ايرپاور ۱۹۹ دلار خواهد بود؛ اما بعيد به نظر مي‌رسد كه يك فروشگاه مستقل بتواند به يكي از محصولات آينده اپل دسترسي پيدا كند و اطلاعاتي از آن به دست بياورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.