در ادامه مي‌توانيد با بهترين بازي‌هاي موبايل هفته آشنا شويد؛ از موتورسواري و شطرنج با مهره‌هاي فانتزي گرفته تا سقوط آزاد به جهنم و بازي با خطاي ديد!

بهترين بازي هاي موبايل هفته؛ از شطرنج با مهره‌هاي فانتزي تا سقوط آزاد به جهنم

هفته گذشته در زومجي به معرفي بازي‌ اندرويد و بازي آيفون در سبك‌هاي مختلف پرداختيم. بازي‌هايي كه مي‌توانند هر نوع سليقه‌اي را پوشش دهند و همراه سرگرم‌كننده خوبي براي شما باشند. در ادامه مي‌توانيد با اين بازي‌ها آشنا شويد، معرفي كاملي درباره آن‌ها بخوانيد و اين بازي‌ها را دانلود كنيد:

بازي موبايل Lords and Castles

بازي lord and castles

اگر از بازي‌هاي استراتژيك خوشتان مي‌آيد و دوست داريد تجربه‌اي استراتژيك در كنار ساير بازيكنان روي تبلت و موبايل خود داشته باشيد، پيشنهاد مي‌كنم Lords & Castles را نصب كنيد. بازي همچنين خريدهاي درون برنامه‌اي را نيز شامل مي‌شود كه به‌ويژه براي افزايش تعداد كارگرها و دانشمندان اهميت بالايي دارد.

بازي موبايل Trials Frontier

بازي موبايل Trials Frontier

Trials Frontier شامل بيش از ۲۵۰ مأموريت چالشي است كه روزها و ساعت‌ها مي‌تواند شما را درگير خود كند. ردلينكس همچنين امكان ارتباط با خدمات Uplay و فيسبوك را مهيا كرده است. با استفاده از قابليت فوق قادر به دعوت از دوستان و رقابت با آن‌ها به‌صورت PvP هستيد. ويژگي چندنفره بسيار اعتيادآور است و اگر شرايط اينترنت شما امكان رقابت با دوستانتان را فراهم كند، بي‌شك لحظات خنده‌دار و جذابي تجربه خواهيد كرد. ويژگي فوق و بخش تك‌نفره‌ي فوق‌العاده با محيط‌هاي متنوع، باعث شده است ساخته‌ي استوديوي ردلينكس به نوبه‌ي خود ارزشمند شود. اگر به انجام حركت نمايشي چرخش در هوا و پرش از روي سكوها با موتور سيكلت علاقه داريد، Trials Frontier مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي باشد.

بازي StayZen

بازي موبايل stayZen

بازي stayZen مي‌تواند شما را ساعت‌ها و ساعت‌ها سرگرم خود كند، به نحوي كه اصلا گذر زمان را حس نكنيد. همچنين اين بازي شباهت‌هايي به بازي‌هايي همچون دارك سولز دارد. با هر بار مردن يك ناكامي و ناتواني در كنار حس تنفر در خود حس مي‌كنيد؛ ولي هر بار با تلاش مجدد خود و پشت سر گذاشتن مراحل، مي‌فهميد كه چقدر طراحي و نوآوري در كنار خلاقيت مي‌تواند يك بازي موبايل را در ساده‌ترين شكل ممكن براي شما جذاب جلوه دهد. اگر تا به امروز اين بازي زيبا را تجربه نكرده‌ايد، با كليك كردن روي لينك‌هاي زير، بازي را دانلود كنيد و تجربه‌اي جديد و متفاوت در پلتفرم موبايل به دست بياوريد.

بازي Lapsum 

بازي موبايل Lapsum

«سقوط»‌ يا به تعبير لاتين آن Lapsum آيتم‌هاي ديگري مانند حباب محافظ يا قفس مقاوم در برابر تيغه‌ها و اره‌هاي بران را نيز براي راحت‌تر تمام كردن مرحله ارائه مي‌دهد. اين ويژگي‌ها به‌صورت كارت‌هايي در مرحله تعبيه‌ شده‌اند و به‌صورت تصادفي در اختيار بازيكنان قرار مي‌گيرند. اگر بخواهيم Lapsum را با بازي‌هاي فوق‌العاده‌اي نظير Downwell مقايسه‌ كنيم، ساخته ميربال گيمز از بسياري جهات داراي كم و كاستي است. اما اين بازي چه از نظر ظاهر و چه از نظر روند بازي هنوز جذابيت‌هاي منحصر به فردي در اختيار بازيكنان قرار مي‌دهد كه بايد با عبور از مراحل با آن‌ها آشنا شويد.

بازي Owl's Midnight Journay 

بازي موبايل owl

در اين بازي سايد اسكرولينگ كه از سمت چپ به راست انجام مي‌شود، بايد يك جغد را در زير نور ماه كنترل كنيد. به دليل مكانيك بازي، بازيكنان تنها قادر به حركت رو به جلو هستند و نمي‌توانند به عقب بازگردند. با ورود به بازي و فراگيري اولين آموزش‌ها، مي‌توانيد وارد مرحله‌ي ابتدايي شويد؛ در هر سطح وظيفه‌ي شما جمع‌آوري هرچه بيشتر ماه‌ها بدون برخورد با اجسام و گياهان ميان راه است. با اولين برخورد با هر يك از اجسام،‌ شكست مي‌خوريد و بايد مرحله را از صفر، دوباره شروع كنيد. البته دستاورد‌ها و هدف‌هايي كه يك بار انجام شوند، ديگر نياز به تكرار نخواهند داشت.

بازي Hocus

بازي موبايل Hocus

در بازي Hocus شما يك هدف كلي داريد و آن هم رساندن مكعب قرمزرنگ به نقطه قرمزرنگ است. در قسمت بالاي صفحه يك دايره سياه‌رنگ ديده مي‌شود كه روي آن جهت‌هايي كه مي‌توانيد مكعب را در آن‌ها حركت دهيد، نمايان مي‌شود و سپس كافي است انگشتتان را روي صفحه در آن جهت بكشيد يا نقطه‌اي را كه مي‌خواهيد مكعب به آن برود، انتخاب كنيد تا شاهد حركت آن باشيد. مراحل بازي در ابتدا بسيار ساده هستند و با يكي دو حركت مي‌توان مكعب را به مقصد رساند. ولي به‌مرور درجه سختي مرحله‌ها هم بيشتر مي‌شود و اشكال پيچيده‌تر مي‌شوند و اينجا است كه بازي خطاي ديد را به چالش مي‌كشد و رساندن مكعب به مقصد، به يك چالش واقعي تبديل مي‌شود.

بازي Battle Chess 3D

بازي شطرنج اندرويد

Battle Chess 3D از حيث بصري هم يك بازي خوب است و طراحي محيط، مهره‌ها و انيميشن‌هاي مهره‌ها در حين زدن يكديگر نيز براي يك بازي موبايل خوب طراحي شده است. در كل اگر به بازي شطرنج علاقه داريد و در عين حال دنبال يك اثر متفاوت هستيد، دانلود بازي Battle Chess 3D را پيشنهاد مي‌كنيم.

شطرنج چیست؟

خاستگاه بازی شطرنج به هندوستان باز میگردد و نام آن هم از زبان سانسکریت نشات گرفته است. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به این بازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.

شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. شاید به نظر شما این بازی یک سرگرمی باشد، اما ورزشکاران حرفه ای آن را یک ورزش رزمی ذهنی میداند ک برای برنده شدن در آن نیاز به ذهن توانمند در تحلیل است.آموزش صبر به کودک

اما قبل از رسیدن به آن مرحله باید استراتژی اصلی شطرنج را یاد بگیرید. ما در این مقاله 5 استراتژی شطرنج مناسب برای مبتدی ها را آموزش می دهم که بازی شما را به سطح بالاتری در این زمینه می رساند!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.