پليس آلمان، نسل جديد سدان كلاس E، ون اسپرينتر، وانت X كلاس و كراس‌اور GLC را با تجهيزات ويژه به ناوگان خود اضافه كرده است.

نسل جدد خودروهاي مرسدس بنز؛ با تجهيزات پليس معرفي شدند

در نمايشگاه و كنفرانس همگاني تجهيزات پليس فرانكفورت ۲۰۱۸، خودروها و آپشن‌هاي جديد مرسدس‌بنز براي عرضه به ناوگان پليس  آلمان رونمايي مي‌شوند. همچنين در آينده علاوه بر مدل‌هاي فعلي، چندين مدل ديگر به همراه آپشن‌هاي پيشرفته‌تر به جمع خودروهاي پليس اين كشور اضافه خواهند شد.

البته در حال حاضر مرسدس‌بنز جزئيات زيادي در مورد تغييرات خودروهاي امنيتي پليس خود ارائه نكرده است. اگر اين تغيير و تحولات مشابه مواردي كه در خودروهاي مجريان قانون ايالات متحده مي‌بينيم باشد؛ با ارتقاء سيستم‌هاي راديويي، كامپيوترهاي آنبورد براي افسران و محفظه گسترده‌تر براي حمل تجهيزات پليسي مواجه مي‌شويم.

پيكاپ پليس كلاس X، به صورت تمام چرخ محرك قدرت‌رساني مي‌شود تا در مسير‌هاي خارج جاده عملكرد بهتري داشته باشد و عبارت Polizei ظاهر جذابي براي آن رقم زده است.

در اين نمايشگاه، تعدادي از ون‌هاي مرسدس‌بنز هم رونمايي شدند. به عنوان مثال، ون اسپرينتر در نقش يك خودروي تيمي شخصي‌سازي مي‌شود و به عنوان خودروي گشت‌زني راديويي مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنين نسخه استاندارد ون ويتو براي انجام امور گمركي مطرح مي‌شود.

نسخه به‌روز‌شده مرسدس‌بنز استيت كلاس E هم به نمايش در خواهد آمد. اين خودرو با قدرت‌گيري از پيشرانه OM 654 چهار سيلندر مرسدس‌بنز، بازدهي بهتري خواهد داشت. همچنين باركش استيت به گزينه‌هاي ايمني لحظه‌اي نظير دستيار ترمز، هشدار برخورد و شناسايي عابرين پياده در پشت و جلو مجهز مي‌شود.

مرسدس‌بنز GLC پليس

شركت مرسدس‌بنز علاوه بر آپشن‌هاي مذكور، دستيار الكتريكي را هم به منظور كمك به عملكرد بهتر پليس در نظر گرفته است. در اين ميان خودروي GLC 350e 4Matic پليسي به چشم مي‌خورد. در گشت‌زني شهري، اين خودرو به لطف پيشرانه برقي خود صرفه اقتصادي بيشتري رقم مي‌زند و براي حركت در اتوبان هم مسافت كاركرد بيشتري دارد. علاوه‌ بر اين مدل، مرسدس‌بنز مدل‌هاي تمام برقي اسمارت فورتو و فورفور را به عنوان گزينه‌هاي واكنشي مخصوص در شهرها در نظر گرفته است. كارشناسان خودروساز آلماني قول توسعه خودروهاي برقي را تا جايي كه اسپرينتر و ويتو هم در زمره آن‌ها قرار بگيرند، داده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.