شركت چيني ويوو در جريان رويداد MWC 2018 از گوشي هوشمند ويوو ايپكس رونمايي كرد.

ويوو ايپكس تصويري از آينده‌ي گوشي‌هاي هوشمند خواهد بود

ساعاتي پيش ويوو، يكي برترين توليدكنندگان چيني از گوشي جديدي در كنگره جهاني موبايل رونمايي كرد. اين گوشي كه ويوو ايپكس (Vivi Apex) نام دارد، از صفحه‌نمايش با حاشيه‌اي بسيار كم و دوربين سلفي بسيار جالبي برخوردار است. گفتني است اين دوربين در زير صفحه‌نمايش ۶ اينچي و در داخل بدنه دستگاه قرار دارد و تنها در زمان مورد نياز خارج مي‌شود.

ايپكس ويوو در سه طرف صفحه نمايش ۱.۸ ميليمتر و در بخش پاييني تنها از ۴.۳ ميليمتر حاشيه برخوردار است. همين حاشيه ناچيز سبب شده تا سازنده چيني آن براي قرار دادن دوربين سلفي دست به ابتكار بزند. دوربين سلفي ايپكس ويوو از يك لنز ۸ مگاپيكسلي برخوردار است و مدت بيرون آمدن آن از بدنه دستگاه در حدود ۰.۸ ثانيه اعلام شده است.

يكي ديگر قابليت‌هاي جالب توجه اين محصول، امكان استفاده از دو انگشت براي سنسور اثر انگشت است. ويوو در گوشي جديد خود از يك‌سوم صفحه‌نمايش براي جاي دادن سنسور اثر انگشت در زير صفحه‌نمايش بهره برده است و كاربران براي حفظ امنيت خود مي‌توانند از دو انگشت خود براي سنسور مربوطه استفاده كنند. 

ويوو ايپكس

از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي منحصربه‌فرد مي‌توان به ويژگي SoundCasting اشاره كرد. اين قابليت پيش‌تر در گوشي‌هاي بدون حاشيه‌اي نظير شيائومي مي ميكس مشاهده شده بود. ويژگي مذكور با لرزاندن پنل صفحه‌نمايش OLED دستگاه، نبودن فضا براي قرارگيري اسپيكر را تا حدودي جبران خواهد كرد. شايان ذكر است اين ويژگي با وجود آزمايشي بودن در اين مدل مفهومي، صدايي خوب و قابل قبولي ارائه مي‌دهد. ويوو ايپكس از دوربين دوگانه در پشت گوشي، تراشه صوتي هاي‌فاي و سه آمپلي‌فاير برخوردار است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.